Bring Back EWA/WWR shows

Elite Wrestling Association

Moderator: Big Red Machine


User avatar
Nic/Phreak
Posts: 85
Joined: May 31st, '13, 11:19
Favorite Wrestler: The Great Muta

Re: Bring Back EWA/WWR shows

Post by Nic/Phreak » Jun 9th, '13, 09:34

aye it does...we are (well Dozer)((but i dont remember his name his moving servers)) is currently writing the last few bits of the last show ever before the merge/start of new shows
Simply Better !!

Outspoken, Arrogant, Blunt, Honest, Funny, major Ass, politically incorrect, smartass

User avatar
Big Red Machine
Posts: 21351
Joined: Dec 16th, '10, 15:12
Favorite Wrestler: Kane

Re: Bring Back EWA/WWR shows

Post by Big Red Machine » Jun 9th, '13, 10:42

Everlast is back! YAY!





Also, don't worry guys. Dozer and I are on this. We are just trying to figure some stylistic things out before we move on to the actual booking/writing.
Hold #712: ARM BAR!

Upcoming Reviews:
WWE in 2005
FIP in 2005
ROH Validation
Evolve 2
PWG All-Star Weekend V: Night 2
ECW Guilty As Charged 1999

User avatar
DevilWithin
Posts: 77
Joined: Jun 1st, '13, 11:19
Favorite Wrestler: Oh fuck off.

Re: Bring Back EWA/WWR shows

Post by DevilWithin » Jun 9th, '13, 12:16

Yea, just a matter of ironin out details fully. then shit begins. But I am still locked out of my other profile which means I have no access to the creative topics again. Plus I lost a segment or two from my other inbox for the time being, but ah .
Don't sleep on me...cuz then you're fucked and left behind.

User avatar
Nic/Phreak
Posts: 85
Joined: May 31st, '13, 11:19
Favorite Wrestler: The Great Muta

Re: Bring Back EWA/WWR shows

Post by Nic/Phreak » Jun 9th, '13, 14:35

I dont have access either...but It kept saying I didnt exist, so i thought for a bit this server was my ex during our relationship lol
Simply Better !!

Outspoken, Arrogant, Blunt, Honest, Funny, major Ass, politically incorrect, smartass

User avatar
VadeKruger
Posts: 425
Joined: Dec 16th, '10, 14:16
Favorite Wrestler: Bret Hart

Re: Bring Back EWA/WWR shows

Post by VadeKruger » Oct 10th, '13, 23:46

So, whats this all about then??

@-)
Factions are overrated.

User avatar
Big Red Machine
Posts: 21351
Joined: Dec 16th, '10, 15:12
Favorite Wrestler: Kane

Re: Bring Back EWA/WWR shows

Post by Big Red Machine » Oct 11th, '13, 00:48

VadeKruger wrote:So, whats this all about then??

@-)
Dozer is still working on something for a WWR show, first.

We're also working on integrating rosters
Hold #712: ARM BAR!

Upcoming Reviews:
WWE in 2005
FIP in 2005
ROH Validation
Evolve 2
PWG All-Star Weekend V: Night 2
ECW Guilty As Charged 1999

User avatar
VadeKruger
Posts: 425
Joined: Dec 16th, '10, 14:16
Favorite Wrestler: Bret Hart

Re: Bring Back EWA/WWR shows

Post by VadeKruger » Oct 12th, '13, 10:35

Ahh I see, so this is why he asking me if I wanted some input a while back.
Factions are overrated.

User avatar
Big Red Machine
Posts: 21351
Joined: Dec 16th, '10, 15:12
Favorite Wrestler: Kane

Re: Bring Back EWA/WWR shows

Post by Big Red Machine » Oct 12th, '13, 19:45

VadeKruger wrote:Ahh I see, so this is why he asking me if I wanted some input a while back.
Yup
Hold #712: ARM BAR!

Upcoming Reviews:
WWE in 2005
FIP in 2005
ROH Validation
Evolve 2
PWG All-Star Weekend V: Night 2
ECW Guilty As Charged 1999

User avatar
Nic/Phreak
Posts: 85
Joined: May 31st, '13, 11:19
Favorite Wrestler: The Great Muta

Re: Bring Back EWA/WWR shows

Post by Nic/Phreak » Oct 14th, '13, 07:24

tweet tweet
Simply Better !!

Outspoken, Arrogant, Blunt, Honest, Funny, major Ass, politically incorrect, smartass

User avatar
KILLdozer
Posts: 4593
Joined: Dec 16th, '10, 22:54
Favorite Wrestler: Idk
Location: Ocean Springs,MS.

Re: Bring Back EWA/WWR shows

Post by KILLdozer » Oct 18th, '13, 09:14

AH yes, good to be back here finally! Had some log-in issues for the longest fuckin' time boys. Last I remember, I know I was doing a historical video package write up type of thing to start the show...
When they come, they'll come at what you love.

User avatar
KILLdozer
Posts: 4593
Joined: Dec 16th, '10, 22:54
Favorite Wrestler: Idk
Location: Ocean Springs,MS.

Re: Bring Back EWA/WWR shows

Post by KILLdozer » Nov 3rd, '13, 17:41

So who the hell remembers anything I had planned for this show? Lol I remember bits and pieces of it, but I just had the thought of checking my drafts, which I know is pieces of this show I believe....

:-o

If I can find anything it's going up tonight as part 1.... B-) :ymapplause:
When they come, they'll come at what you love.

User avatar
Big Red Machine
Posts: 21351
Joined: Dec 16th, '10, 15:12
Favorite Wrestler: Kane

Re: Bring Back EWA/WWR shows

Post by Big Red Machine » Nov 3rd, '13, 17:56

KILLdozer wrote:So who the hell remembers anything I had planned for this show? Lol I remember bits and pieces of it, but I just had the thought of checking my drafts, which I know is pieces of this show I believe....

:-o
You don't keep notes on your computer?
Hold #712: ARM BAR!

Upcoming Reviews:
WWE in 2005
FIP in 2005
ROH Validation
Evolve 2
PWG All-Star Weekend V: Night 2
ECW Guilty As Charged 1999

User avatar
KILLdozer
Posts: 4593
Joined: Dec 16th, '10, 22:54
Favorite Wrestler: Idk
Location: Ocean Springs,MS.

Re: Bring Back EWA/WWR shows

Post by KILLdozer » Nov 3rd, '13, 19:57

Big Red Machine wrote:
KILLdozer wrote:So who the hell remembers anything I had planned for this show? Lol I remember bits and pieces of it, but I just had the thought of checking my drafts, which I know is pieces of this show I believe....

:-o
You don't keep notes on your computer?
First of all; All the insults in this video.

Every one.

Secondly, yes, which is why I said....I think it's all in the drafts, lol.'

Yes I've got the card run down and start of the night written and saved from months ago actually....
When they come, they'll come at what you love.

User avatar
Big Red Machine
Posts: 21351
Joined: Dec 16th, '10, 15:12
Favorite Wrestler: Kane

Re: Bring Back EWA/WWR shows

Post by Big Red Machine » Nov 3rd, '13, 20:54

KILLdozer wrote:
Big Red Machine wrote:
KILLdozer wrote:So who the hell remembers anything I had planned for this show? Lol I remember bits and pieces of it, but I just had the thought of checking my drafts, which I know is pieces of this show I believe....

:-o
You don't keep notes on your computer?
Secondly, yes, which is why I said....I think it's all in the drafts, lol.'
I thought you meant "drafts" as in draft posts on this website.
Hold #712: ARM BAR!

Upcoming Reviews:
WWE in 2005
FIP in 2005
ROH Validation
Evolve 2
PWG All-Star Weekend V: Night 2
ECW Guilty As Charged 1999

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest